Tänään ei tehty koiruuksien kanssa kummempia. Pääsin vasta kuudelta töistä ja käytiin töitten jälkeen katsomassa avokin vastasyntynyttä veljentytärtä. Voih, mikä pikkuprinsessa :)!! Milolla oli tylsää ja se halusi leikkiä..

Otinkin muutaman kuvan, kun leikittiin illalla.

562694.jpg

"Mamma heitä se pallo, jooko?"

562677.jpg

"HEITTÄISITKÖ sen pallon nyt?"

562666.jpg

"Heitä nyt SHAAKELI se pallo!"

* Pallo lentää*

562679.jpg

"Mä haen sen, mä haen sen, mammaaa!! MÄ haen sen."

562698.jpg

*Häntä heiluu, Milo heiluu* "Kato mamma! Mä toin tän HIENON pallon sulle."

562680.jpg

"Saat sen ihan *narsk narsk* kohta."

(Tyhmä mamma ottaa pallon termiitiltä, joka yrittää järsiä sen rikki.)

5 minuutin kuluttua....

562672.jpg

"Köh köh.. Mamma, kato mitä mä löysin. Voitaisko VÄHÄN leikkiä pliiiis..."

562670.jpg

"Jos tuon tän sulle, niin heitätkö tätä?" *häntä heiluu*

Ja koko rumba alkaa alusta... :D *Huokaus*