Oli aika taas palata tokokentälle.
Tänään treenit meni TOSIhyvin!! Olin oikein ylpeä mun pikkusesta.

Meillä oli tehotreenit, sillä paikalla oli vain Tosca, Viivi ja Iitu ja me omistajat.

Ensimmäisenä otettiin paikallamakuu.
Tosca jäi hienosti, kerran se lähti kun Viivi lähti ensin ja kävi kutsumassa Toscan leikkiin :)! Muuten pysyi hienosti.
Kokeiltiin paikallaoloa myös niin, että jätettiinkin koirat istumaan ja niiden piti istua niin kauan, kunnes palasimme niiden luo.
Onnistui niinkin :)!!

Seuraavaksi meillä oli kolme törppöä peräkkäin maassa. Ensimmäisen törpön kohdalta lähdettiin, toisen törpön kohdalla koiran piti tehdä liikkeestä seisominen ja viimeisellä törpöllä piti tehdä liikkeestä maahanmeno.
Tosca meni ihan hyvin, mutta jos seisomisessa yritän edetä itse niin Tosca hiipii perääni :D Kun luulee, etten mä huomaa..
Maahanmeno meni loistavasti :)!!

Tokavikana otettiin este.
Ei siitä sen enempää. Siinä Tosca tekee kuulemma täydellisen suorituksen :)!!

Viimeisenä otettiin luoksetulo.
En tiedä mitä tapahtui, mutta Tosca tuli tosi vauhdikkaasti!!! Se ei ikinä tee sitä, vaan löntystää ja tulee jotenkuten sivulle.
Nyt se tuli vauhdilla ja suoraan sivulle.
Mä olin ihan äimän käkenä :)!!

Meillä meni siis treenit TOSIHYVIN tänään. Harmi, etten pääse sinne möllitokokisoihin Toscan kanssa kun ollaan siellä etelässä.

Illalla vein hauvelit vielä uimaan. Milolla sitä energiaa riittikin, kun se oli ollut vaan kotona koko päivän ;)!!